ARD:ICON (σχολική αναπτυξιακή πλατφόρμα)
Στο επόμενο αρχείο θα βρείτε διδακτικές σημειώσεις για την σχολική αναπτυξιακή πλατφόρμα ARD:icon (τον μικροελεγκτή που δόθηκε στα σχολεία).
Για προβολή πατήστε ΕΔΩ .
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ & ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ
Στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το υλικό που περιλαμβάνεται στην κασετίνα STEM υλικών με τίτλο S2 και R4. Η κασετίνα S2 περιλαμβάνει μια γκάμα υλικών που είναι απαραίτητη για την υλοποίηση εφαρμογών ενώ η κασετίνα R4 περιλαμβάνει εκτός των άλλων το συναρμολογούμενο όχημα - ρομπότ. Οι κασετίνες προέρχονται από την εταιρεία Polytech (Email: info@polytech.com.gr | τηλέφωνο εταιρείας στην Λάρισα:2410 625300).
Λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε πατώντας ΕΔΩ (για το S2-KIT) , ΕΔΩ (για το R4-KIT) και από τις επόμενες εικόνες:
![]() |
S2-KIT
![]() |
R4-ΚΙΤ
Το ΚΙΤ (S2 &R4), με τα υλικά και τις αναπτυξιακές πλατφόρμες που περιλαμβάνει θα αξιοποιηθεί για τις εφαρμογές και στις τρείς τάξεις του γυμνασίου για το μάθημα της τεχνολογίας, ανάλογα με τον προγραμματισμό και την ύλη που πρόκειται να διδαχθεί με βάση τα νέα προγράμματα σπουδών. Περιλαμβάνονται αρκετοί αισθητήρες και ένα arduino (με ονομασία ardicon, στο οποίο είναι τοποθετημένη η "θήκη" σύνδεσης των υλικών πάνω στις ψηφιακές και αναλογικές εισόδους-εξόδους, που πραγματοποιείται μέσω UTP καλωδίου (παρόμοιου τύπου με RJ45), χωρίς να χρειάζεται άμεση σύνδεση στοιχείων με "καλωδιάκια σύνδεσης" στα pins πάνω στην πλακέτα της αναπτυξιακής πλατφόρμας ardicon (το ίδιο συμβαίνει και με το microbit που περιλαμβάνεται στην κασετίνα και προορίζεται και για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση).
Στα επόμενα δύο αρχεία αποτυπώνεται το σύνολο των σημαντικών στοιχείων που αποτελούν το περιεχόμενο της κασετίνας S2 (της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) για την υλοποίηση εκπαιδευτικών εφαρμογών με την επιστημολογία SΤΕΜ.
Για προβολή πατήστε α) ΕΔΩ και β) ΕΔΩ ή πάνω στις εικόνες (τα αρχεία και οι εικόνες είναι τα χαρτόνια που έχουν οι κασετίνες που δόθηκαν στα σχολεία και είναι τα εξώφυλλα πληροφοριών για το περιεχόμενο που φέρει η κασετίνα).
Για να είναι αποτελεσματική η εκπαιδευτική διαδικασία, θα πρέπει να είναι κατανοητή η λειτουργία κάθε στοιχείου και υλικού που αναγράφεται στα προηγούμενα δύο αρχεία και εμπεριέχεται στο εσωτερικό της κασετίνας.




